Ads

Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Μπλάκης, ο δικός μας σκύλος

Ιστορίες της Κυριακής

Ξαφνιάστηκα όταν είδα ότι μέσα στον περιφραγμένο χώρο του κτήματός μου βρισκόταν ένα μαυρόασπρο σκυλάκι. Η δική μου η σκύλα, η Τάρα, μαστίφ από την Ιταλία,  πηδούσε από ενθουσιασμό που με είδε.  Η μεγάλη μεταλλική είσοδος του κτήματος τράνταζε κάτω από το βάρος των μπροστινών ποδιών της.

Έτρεξα προς το σκυλάκι που έτρεμε από φόβο και προσπάθησα να το καθησυχάσω. Πρόσεξα όμως ότι ήταν πληγωμένο κάτω από το λαιμό και στο πίσω αριστερό πόδι. Κοίταξα την Τάρα
και είδα στα μάτια της το φύλακα σκύλο που δεν θα άφηνε κανένα να εισβάλει απρόσκλητος στο σπίτι της. Έκανα το γύρο του κτήματος και διαπίστωσα ότι η περίφραξη ήταν ανέπαφη. Το μυαλό μου πήγε τότε στη μόνη λογική εξήγηση: κάποιος το έριξε πάνω από την περίφραξη μέσα στο κτήμα. Πήρα το πληγωμένο και έντρομο σκυλάκι στην αγκαλιά και το έβαλα στο αυτοκίνητό μου. Η πρώτη μου έγνοια ήταν η περίθαλψή του. Μετά θα έβλεπα τι θα το έκανα. Απέκλεισα την πιθανότητα να το κρατήσω. Ένας δεύτερος σκύλος θα έφερνε νέα προβλήματα, σκέφτηκα.

Καλωσορίζοντάς μας η υπάλληλος στην υποδοχή της κλινικής με ρώτησε το όνομα του σκύλου. Μπλάκης, της είπα εγώ αυθόρμητα, Μπλάκης, επανέλαβα για να το πιστέψω κι εγώ ο ίδιος. Ο κτηνίατρος περιποιήθηκε τις πληγές και έδωσε αμέσως αντιβίωση. Με δική μου ενθάρρυνση συνέχισε την κτηνιατρική φροντίδα με χάπια για εσωτερικά παράσιτα, φάρμακο για εξωτερικά τσιμπούρια και εμβόλιο. Όταν μου υπέδειξε ότι θα έπρεπε να επιστρέψω σε τρεις βδομάδες για το δεύτερο εμβόλιο ένοιωσα ένα περίεργο ξάφνιασμα. Δηλαδή, σκέφτηκα, αυτό το σκυλάκι θα είναι μαζί μου για ακόμη τρεις εβδομάδες;

Πίσω στο κτήμα περιόρισα το νέο σκύλο σε χώρο ασφαλισμένο από την Τάρα. Ήπιε νερό και έφαγε με μεγάλη όρεξη. Όταν με έβλεπε ξάπλωνε στο πάτωμα με την κοιλιά, κουνούσε την ουρά του με τον πιο φιλικό τρόπο και γινόταν χαλί να τον πατήσω. Τις επόμενες μέρες ο Μπλάκης αναθάρρησε. Στεκόταν στα τέσσερά του πόδια και έκανε μερικά βήματα. Την πρώτη φορά που πήγε να τρέξει ήταν πολύ αστείος. Έδινε την εντύπωση ότι αυτός ο σκύλος δεν είχε την ευκαιρία ή το χώρο να τρέξει στη ζωή του. Κάτω από τη δική μου άγρυπνη επίβλεψη οι σχέσεις του με την Τάρα εξομαλύνθηκαν. Σ’ αυτό βοήθησε η έκδηλη διάθεσή του να δεχτεί την Τάρα ως αρχηγό. Ενώ διαρκούσε η ανάρρωσή του, ρωτούσα τους γείτονες και όποιον άλλο συναντούσα αν έχασε κάποιο σκυλάκι μαύρο κοντό και φιλικό. Πλήρης αποτυχία. Κάποιος, φαίνεται, ήρθε από αλλού και ξεφορτώθηκε το σκυλάκι του εγκαταλείποντάς το στην περιοχή μας.

Φτάσαμε στο τρίτο εμβόλιο και ο Μπλάκης έμαθε να τρέχει και να γαβγίζει, όταν γάβγιζε και η Τάρα φυσικά. Τότε ήταν που ήρθαν τα παιδιά από το εξωτερικό. Το εγγονάκι μας, εφτά χρονών, ζήτησε να το πάω στο κτήμα και το αίτημα του ικανοποιήθηκε αμέσως. Κάποια στιγμή σταμάτησα το πότισμα για να δω τι γίνεται ο μικρός. Τον βρήκα καθισμένο χάμω με τον Μπλάκη στην αγκαλιά του. Βρίσκονταν και οι δυο στον έβδομο ουρανό. «Παππού», μου λέει ο μικρός, «αγαπώ τον Μπλάκη, είναι δικός μου σκύλος». Σταμάτησα αμέσως τις προσπάθειες εντοπισμού του αρχικού ιδιοκτήτη του σκύλου. Έκτοτε ο Μπλάκης έγινε μέλος της οικογένειάς μας, έγινε ο δικός μας σκύλος.

2 σχόλια:

  1. Ακόμη μια ανθρώπινη και ευαίσθητη ιστορία. Πολύ ενδιαφέρουσα η αλλαγή της στάσης του αφηγητή απέναντι στον Μπλάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο φιλοζωικός σύνδεσμος Pets2adopt προσπαθεί να καλιεργήσει αυτή ακριβώς την νοοτροπία. Εαν βρεις ένα αδέσποτο άνοιξε του το σπίτι σου και την καρδιά σου. Η παράδωση αμέσως σε ένα καταφύγιο δεν είναι λύση. Τα καταφύγια είναι υπερπληρες και υποφέρουν λόγο των μεγάλων αριθμών ζώων. Τα δημοτικά κυνοκομεία στην Κύπρο προβαίνουν συνεχώς σε ευθανασίες... εαν βρεις ένα ζωάκι, δοκίμασε να ανόιξεις το σπίτι σου.. υπάρχει μια μικρή γωνίτσα... και ο σύνδεσμος Pets2adopt θα είναι δίπλα σας με διαφήμιση και όπου και όσο του επιτρέπουν οι οικονομικές του δυνατότητες, με την υποστρήριξη όλων θα συνεχίσει να υποστηρίζει εσάς που φιλοξενείτε ζώα στα σπίτια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή