Ads

Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Κουίζ: Μπορείτε να αναγνωρίσετε αυτά τα 10 σκυλιά, σταρ του κινηματογράφου; ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ



Είμαι σίγουρος ότι οι ερωτήσεις και οι φωτογραφίες σας θύμισαν κάποιες καλές στιγμές του παρελθόντος. Είμαι σίγουρος επίσης ότι δεν πέσατε (πολύ) έξω. Για να βεβαιωθείτε, δεν έχετε παρά να γυρίσετε σελίδα και να δείτε τις ορθές απαντήσεις.


1.   Πώς λέγεται αυτό το όμορφο Γουέστ Χάιλαντ Γουάιτ Τέριερ;
Α. Κανίξ
Β. Πανοραμίξ
Γ. Ιντεφίξ

2. Πώς λέγεται αυτός ο ωραίος Ναπολιτάνος;
Α. Κρόκμου
Β. Κρόκντουρ
Γ. Κρόκμορτ

3. Πως λέγεται το υπέροχο Σεντ Μπερνάρντ της φωτογραφίας;
Α. Μπετόβεν
Β. Μπαχ
Γ. Μόζαρτ

4. Ποιο είναι το όνομα του Μπόρντερ Κόλι δίπλα στο γουρουνάκι Μπέιμπ;
Α. Ρεξ
Β. Σιοσέτ
Γ. Φισέλ

5. Πώς λέγεται το Ακίτα στην ταινία που φέρει το όνομά του;
Α. Σίκο
Β. Σικόκου
Γ. Χάτσι (Χατσίκο)

6. Πώς λέγεται αυτό το Κόλι, που είναι ίσως το πιο διάσημο σκυλί στον κόσμο;
Α. Σίλα
Β. Λάση
Γ. Μπέση 

7. Συμπληρώστε τον τίτλο της ταινίας: «Ο ……….. και εγώ»
Α. Ο Μάρβιν και εγώ
Β. Ο Μούντι και εγώ
Γ. Ο Μάρλι και εγώ

8. Πως λέγεται αυτό το Τζακ Ράσελ; ( σημ. παίζει στο έργο με τίτλο το όνομα του αντικειμένου που έχει στο στόμα)
Α. Μιλό
Β. Μιλού
Γ. Μιλούν

9. Ποιο είναι αυτό το όμορφο σκυλάκι της φωτογραφίας;
Α. Πουσκέτ
Β. Κασού
Γ. Ότις

10. Ποιο ρόλο παίζει ο Ούγκι στο πλευρό του Ζαν Ντουζαρντέν;
Α. Τζάκι
Β. Τζος
Γ. Τζακ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου