Ads

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Έχασα το σκυλί μου! Να πάρω σύντομα άλλο και τι ράτσα;




Πρόβλημα: Καλημέρα. Χθες έχασα το σκυλί μου, ένα αξιαγάπητο θηλυκό λυκόσκυλο από λευχαιμία. Ποιά είναι η γνώμη σας, να πάρω σύντομα άλλο και αν ναι τι ράτσα, γιατί τα παιδιά μου κλαίνε συνέχεια. Ευχαριστώ.


Απάντηση: Να μου επιτρέψετε πρώτα απ’ όλα να σας εκφράσω τα συλλυπητήριά μου. Συναισθάνομαι τον πόνο σας και γνωρίζω πολύ καλά ότι η απώλεια ενός αξιαγάπητου κατοικίδιου δεν διαφέρει πολύ από την απώλεια ενός ανθρώπινου μέλους της οικογένειας.
Πότε θα υιοθετήσετε σκυλάκι, αυτό μόνο εσείς μπορείτε να το αποφασίσετε. Υπάρχουν άνθρωποι που υιοθετούν άλλο σκύλο μετά από πολλά χρόνια ή που ποτέ δεν τολμούν να υιοθετήσουν άλλο. Υπάρχουν όμως πολλοί που την απόφαση την παίρνουν πιο γρήγορα και πιο εύκολα. Το γεγονός είναι ότι το νέο σκυλάκι βοηθά στην αναπλήρωση του κενού που άφησε το προηγούμενο. 

Προσοχή όμως! Μην κάνετε το λάθος να συγκρίνετε το νέο με το παλιό γιατί υπάρχει πιθανότητα οδηγηθείτε σε ένα φαύλο κύκλο. Υποδεχθείτε τον νέο σκύλο ως κάτι το διαφορετικό, που έχει τα δικά του χαρακτηριστικά, όποια και να είναι αυτά. Αγαπήστε το χωρίς συγκρίσεις και περιορισμούς και είμαι σίγουρος ότι θα σας κάνει ευτυχισμένους όπως και το προηγούμενο.

Δυστυχώς ούτε για τη φυλή μπορώ να σας πω πολλά πράγματα. Και πάλιν είναι θέμα δικό σας. Έχετε ήδη πείρα από σκύλους και μπορείτε να αποφασίσετε ποια φυλή ή πιο μέγεθος σκύλου σας ταιριάζει περισσότερο. Μερικά λόγια μάλλον γενικά αλλά ουσιαστικά θα ήθελα να προσθέσω. Προσπαθήστε να γνωρίσετε τον υποψήφιο σκύλο προηγουμένως. Πάρτε όσες πληροφορίες μπορείτε για τον χαρακτήρα του, το ιστορικό και την καταγωγή του. Προτιμήστε ένα σκυλάκι χαρούμενο και όχι φοβισμένο ή επιθετικό. 

Τέλος, υπάρχουν τόσα αδέσποτα σε καταφύγια, που δεν θα έχετε πρόβλημα να βρείτε το κατάλληλο για σας. Θα έχετε έτσι την επιπλέον ικανοποίηση ότι προσφέρετε στέγη και αγάπη σε μια ορφανή και εγκαταλειμμένη ψυχή.

Πολλά φυσικά θα εξαρτηθούν από το πώς θα συμπεριφερθείτε στο νέο σας σκύλο, πώς θα τον μάθετε. Δεν αναφέρω την αγάπη, γιατί είμαι βέβαιος ότι έχετε αρκετά αποθέματα για να κάνετε το νέο σας σκύλο να αισθανθεί μέλος της οικογένειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου