Ads

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Αδέσποτο από το Αφγανιστάν σώζει τη ζωή του ανθρώπου του



Μίιτμπολ
Ένα πρώην αδέσποτο από το Αφγανιστάν, κουτάβι 9 μηνών που ακούει στο όνομα Μίιτμπολ, έσωσε τη ζωή του κυρίου του, όταν αυτός έπαθε εγκεφαλικό. Ο άνθρωπος, πρώην πυροσβέστης, είχε τέσσερα εγκεφαλικά στο παρελθόν που τον άφησαν παράλυτο στη μια πλευρά. 


Μίιτμπολ με τον κύριό του
Την περασμένη βδομάδα, ο Μίιτμπολ κάτι διαισθάνθηκε και άρχισε να γαβγίζει χωρίς διακοπή. Άνδρας και σκύλος βρισκόντουσαν στο υπόγειο τη στιγμή εκείνη. Ευτυχώς το γάβγισμα ήταν αρκετά δυνατό και το άκουσε η σύζυγος που βρισκόταν στο ισόγειο του σπιτιού.  


 «Έτρεξα αμέσως και όταν έφθασα στο υπόγειο βρήκα τον άντρα μου ξαπλωμένο στον καναπέ και τον Μίιτμπολ να στέκεται από πάνω του» δήλωσε η σύζυγος. «Ο άντρας μου υπέφερε, ανήμπορος να αντιδράσει,  και ο σκύλος τού έγλειφε το πρόσωπο. Το ένστικτο του σκύλου ήταν αλάθητο. Χωρίς να έχει καμιά προηγούμενη εκπαίδευση έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει, κάλεσε βοήθεια ενώ ταυτόχρονα προσπαθούσε να εμποδίσει τον άντρα μου να χάσει τις αισθήσεις του».


Ο Μίιτμπολ ήταν αδεσποτάκι στους δρόμους της Καμπούλ. Η σημερινή του οικογένεια τον υιοθέτησε από έναν Αμερικανό στρατιώτη, που τον έφερε μαζί του επιστρέφοντας από το Αφγανιστάν.


«Γνωρίζει πότε δεν αισθάνομαι καλά» εξήγησε ο κύριος του σκύλου. «Όταν για παράδειγμα κάθομαι στον καναπέ και δεν έχω τη δύναμη να κρατηθώ και κινδυνεύω να γλιστρήσω και να πέσω στο πάτωμα, έρχεται και ξαπλώνει δίπλα μου και με τη μάζα του σώματός του με εμποδίζει να κατρακυλήσω. Είναι ο φίλος μου!»






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου