Ads

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Η τραγουδίστρια Fiona Apple ακύρωσε την περιοδεία της για να είναι κοντά στην άρρωστη σκυλίτσα της

Φιόνα και Τζάνετ
Η γνωστή τραγουδίστρια Fiona Apple ακύρωσε την περιοδεία της στη Λατινική Αμερική για να μπορέσει να είναι κοντά στη 14χρονη σκυλίτσα της, η οποία είναι σοβαρά άρρωστη. Δεν μπορούσε να αποδεχτεί τη σκέψη ότι δεν θα της συμπαραστεκόταν στις τελευταίες της στιγμές.

Η Τζάνετ είναι ένα πίτμπουλ το οποίο η τραγουδίστρια βρήκε πριν από 14 χρόνια, όταν η ίδια ήταν 21 ετών.  Τη βρήκε εγκαταλειμμένη σε ένα πάρκο και σε κακά χάλια. Είχε πληγές στο κεφάλι που προκλήθηκαν από δαγκωματιές σκύλων. Φαίνεται ότι χρησιμοποιήθηκε σαν δόλωμα από εκτροφείς σκύλων για σκυλομαχίες. Για 14 χρόνια ήταν αχώριστες. Δεν έλειπε από τις συναυλίες και τα στούντιο. Τα δυο τελευταία χρόνια είναι άρρωστη. Πάσχει από την ασθένεια Άντισον και έχει έναν όγκο στο στήθος, ο οποίος μεγαλώνει συνεχώς τα τελευταία δυο χρόνια.



Φιόνα και Τζάνετ, ζωγραφικός πίνακας
“Ξέρω ότι σύντομα θα τη χάσω, και δεν θέλω να είναι μόνη της αυτές τις στιγμές. Όλα αυτά τα χρόνια ήταν ο πιο πιστός σύντροφος που είχα», γράφει η Φιόνα στο τετρασέλιδο γράμμα που δημοσίευσε στη σελίδα της στο facebook. «Ήταν τα πάντα για μένα. Δεν μπορώ να την αφήσω μόνη της. Φοβάμαι ότι αν λείψω και πεθάνει, δεν θα έχω την ευκαιρία να της τραγουδήσω στο αφτί ένα αποχαιρετιστήριο τραγούδι. Θα μείνω λοιπόν μαζί της. Σας ζητώ να προσευχηθείτε για εκείνη. Οι επιλογές μας είναι αυτές που μας προσδιορίζουν. Και εγώ δεν είμαι η γυναίκα που βάζει την καριέρα της μπροστά από την αγάπη και τη φιλία. Είναι ο καλύτερός μου φίλος, η μητέρα και η κόρη μου, ο ευεργέτης μου, είναι αυτή που μου έμαθε την έννοια της αγάπης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου