Ads

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Οι διάσημοι της εβδομάδας-Γκιώνης της Σύλβιας (1)

Διαβάστε μέχρι τέλους

Την περασμένη βδομάδα αναγγείλαμε τη δημιουργία μιας νέας στήλης κάθε Δευτέρα που σκοπό έχει να κάνει διάσημα τα ζωάκια των φίλων μας προβάλλοντας τα εδώ στο μπλογκ "Άνθρωπος και Σκύλος". Σήμερα έχουμε τους πρώτους διάσημους. Θαυμάστε τους και μην ξεχάσετε να μας στείλετε φωοτγραφίες σας για την ερχόμενη Δευτέρα. Μπορείτε να γράψετε σκέψεις και αισθήματα. Μια φωτογραφία αξίζει 1000 λέξεις, μπορεί όμως οι χίλιες να μην είναι αρκετές. Αυτό συμβαίνει και με τη Σύλβια, το γατάκι της οποίας δεν ζει πλέον σ΄αυτό τον κόσμο. Διαβάστε τη μαρτυρία της.

Ο Γκιώνης κοιμάται




  
"Ονομάζομαι Σύλβια και το κατοικίδιο μου ως γατάκι άκουε στο όνομα Γκιώνης. Ήταν υπέροχος, μεγάλος, τριχωτός, φιλικός και πάνω απ' όλα υπάκουος. Σημεία τα οποία λάτρευα σ' αυτόν ήταν η κόκκινη γλωσσίτσα του και τα κατάμαυρα του πατουσάκια . Τον είχα υιοθετήσει από πολύ μικρό και προσπάθησα να τον μάθω διάφορα. Περνούσα πάρα πολύ χρόνο μαζί του και του αφιέρωνα πολλές ώρες του διαβάσματος μου, των απογευμάτων μου και κυρίως του ύπνου μου.  Κάποιες φορές όταν ήταν πολύ ήσυχος στο σπίτι, για επιβράβευση τον άφηνα να πάει βόλτα και πάντοτε όταν τον φώναζα μου απαντούσε "νιαουυυυυυυυ" κι επέστρεφε. χααχαχαχαχ . Ήταν απίστευτος! Η γειτονιά με ρωτούσε πως είχα καταφέρει ένα γατί να είναι τόσο υπάκουο; Τα βράδια του χειμώνα κοιμόταν σε δικό του φουσκωτό κρεβατάκι και τον σκέπαζα να μην κρυώνει (δείτε τη φωτογραφία). Άλλες φορές όταν ζήλευε τον Παύλο (τον φίλο μου) νιαούριζε έξω από την πόρτα και ήθελε να κοιμηθεί μαζί μας.
    Όλα ήταν ωραία μέχρι την μέρα που του έριξε μια γιαγιά γειτόνισσα δηλητήριο. Δυστυχώς δεν τον πρόλαβα! Εκείνη την ημέρα άκουσε όλη η γειτονιά το κλάμα μου. Ο Παύλος για μεγάλο διάστημα έπαψε να ξυρίζεται. Ήταν μεγάλη απώλεια στη ζωή μας. Δεν σας κρύβω ότι πολλά βράδια τον σκέφτομαι και κλαίω. Δεν ξέρω ποια ένστικτα έχουν κάνει αυτούς τους ανθρώπους τόσο σκληρούς, ίσως η αμάθεια, ίσως η έλλειψη γνώσης, ίσως ή άγνοια του αισθήματος της αγάπης. Όποιο απ' όλα και να συμβαίνει δεν έχει κανένας το δικαίωμα να στερεί την ζωή μιας ύπαρξης, έστω κι αν αυτό ονομάζεται σκύλος, γάτος, γάιδαρος ή οτιδήποτε άλλο.

Φιλικά, Σύλβια"

1 σχόλιο:

  1. Είμαι η αδελφή της Σύλβιας, η Μαρίνα. Αυτό το άρθρο μου έφερε δεκάδες αναμνήσεις και συναισθήματα. ΝΑΙ, η απώλεια ήταν μεγάλη.. Προσπάθησα να απαλύνω αυτό τον πόνο με το να τους πάρω ένα άλλο γατάκι, αλλά δεν κατάφερα τίποτα.. Δεν μπορείς να αντικαταστήσεις κανένα ον γιατί απλά δεν θα είναι το ίδιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή